Ahad, November 25, 2007

Updates

Aku nak memperkenalkan maskot Blog Jaquezee kepada korang semua. 

Memperkenalkan pakcik "Jaq".



Aku dah hupdatekan blog nih. So updates adalah seperti yang berikut:

ver 26.11.07
-Aku tambah blog header kat atas tuh, kalo rasa tak cantik, aku leh suruh Lan tolong buat yang cantik nyer
-Semua post korang dah aku categorizekan
-Kolum baru aku dah buat berdasarkan post yang dibuat oleh ahli²
-Kolum baru aku buat gak untuk outer-link yang berkaitan dengan ahli² Jaquezee
-First post aku dah edit, nak baca apa yang aku tulis kat first post tu, klik la kat "Pengenalan" under Jaquezee related atau pun first post yang bertajuk "Jaquezee"
-Susunan tajuk post di kolum "Blog archive" dah aku rearrangekan bermula dari first post di bawah dan post terbaru paling atas
-Blog sekarang dah cakap Bahasa Malaysia
-Link untuk updates dah ditambah

ver 07.12.07
-Tambah kolum baru "aktiviti jaquezee"
-Format baru untuk "blog archive". Sekarang base pada post harian. Lagi senang nak cari post yang dah dipublished.
-Bubuh "papan kenyataan & pengumuman" as sticky, untuk memudahkan ahli² tengok berita terbaru ahli².
-Bubuh "album" under "berkaitan blog Jaquezee".
-Bubuh background baru. (FOR TEST ONLY!)

ver 10.12.07
-Tukar background.
-Tukar banner.
-Bubuh logo.
-Tukar color font.

ver 14.12.07
-Bubuh kalender pada navigation.
-Bubuh link baru "Term" under "berkaitan blog Jaquezee".
-Bubuh kalender kat navigation.

So, setakat nih tu jer update yang aku buat. Sebarang update yang akan aku buat, akan aku canangkan kat sini nanti.

0 komen: