Jumaat, November 23, 2007

Teka teki

teka- teki...

1.Apakah yang masuk keras dan berwarna "pink", bila keluar lembikdan melekit?
2.Apa yang lembu ada 4 di badan, tapi saya cuma ada dua?
3.Apa yang ada di dalam seluar kamu tapi tidak pada seluar saya?
4.Apa yang bermula dengan huruf "K" akhir dengan "A", ianyaberbulu, berbentuk oval, nyaman dan mengandungi lapisan nipis keputihan?
5. Apa yang mereka lakukan, lelaki secara berdiri, wanita secara duduk dan anjing secara tiga kaki?
6.Awak memasukkan batang kedalam saya. Awak ikat saya untuk sayaberdiri. Saya kebasahan sebelum awak.
7.Jari memasuki saya. Awak menggesel-gesel saya bila awakteringatkan saya. Lelaki idaman akan mendapat saya dahulu.


Otak Jgn Di keruhkan k..
Sesape yang dah tau jawapan plz zip ur lip...

-shahrul-

3 komen:

Tanpa Nama berkata...

ala.. ni teka-teki budak sekolah pun bleh jawab.. huhuhuhu..

~ney emily~ berkata...

hehehe very the notty.. tp seb bek mmg dah tau jawapan semua2 tu.. hehe

JejAka MaLaYa berkata...

1.Gula-gula PINK
2.breast ... sopan skit menjawab
3.seluar dalam di dalam seluar
4."K" dan "A"
5.Kencing
6.Payung
7.cincin

semua jawapan adalah mengikut ilustrasi sendiri .... kwangkwangkwang ....