Jumaat, November 30, 2007

Parti Liar

Weh ahli2 jakuzi sekalian alam. Meh la ramai2 datang ke parti liar aku ujung minggu ni bertempat di green park kat meja bwh pokok. Pelbagai aktiviti telah di rancang antaranya..... alamak! aku lupa la pulak apa aktivitinya.. huhu... jap ek, aku tgk tentetif program kejap. Tuuuuuutttttt..... (siaran tergendala...)....

3 komen:

~ney emily~ berkata...

hmmm nyata waktu nya skali... hehe... x sabar nak meliar ni.. tp tu r cm x cukup korem je kan

shalocks berkata...

eleh...nk wat camne...kiteorg reply dr spore...hehehe..best siut..honeymoon kat cni..pe lg meh ar....yan..kat cni kasut murah2..nti mesti yan jeles giler..hehehe..

Lea oh Lea berkata...

ah nyampah aku ngan sharul ni, takat singapore 2 hari2 pn aku leh g! x heran... (kata2 Lia berbau rasa kejelesan..huhu..nak gk ituuuuuut!)

balik jgn lupa bwk ole2.