Khamis, Disember 27, 2007

Bertukar² hadiah! Aktiviti awal 2008.

Sebentar tadi, aku, Lan, Shahrul, Adi, Lia dan juga Mak Ngah, kendian Ijat, masing² berbincang pasal aktiviti yang bakal diadakan pada tahun 2008. Sebagai permulaan, aku telah mencadangkan aktiviti bertukar² hadiah sempena penutup tahun 2007 dan sempena menyambut 2008.

Kata sepakat telah dicapai dan acara bertukar² hadiah ni akan diadakan pada waktu dan tarikh berikut:

- tarikh: 31hb Disember 2007
- masa: 10.30mlm sehingga dinihari
- tempat: GP

Apa yang ahli² Jaquezee perlu lakukan adalah dengan menyediakan hadiah (apa² sahaja) yang bernilai RM10 sehingga RM25. Tidak kurang dari RM10 dan tidak lebih RM25. Resit pembelian hendaklah disimpan dan hendaklah diberi kepada penerima semasa acara bertukar² hadiah diadakan. Ini adalah untuk menunjukkan bukti pembelian adalah di antara range nilai yang diberi. Sekiranya hadiah di luar dari range nilai yang telah ditetapkan, hadiah itu boleh direject oleh penerima dan dia serta merta akan disqualified! Juga ingin dinyatakan di sini, bahawa hadiah hendaklah dibalut dengan kemas dan cumul.

Sebarang pertanyaan dan kemusykilan, bolehlah mengontek ahli² Jaquezee yang terdekat.

Satu lagi yang hendak diberitahu, satu persidangan ahli² Jaquezee akan diadakan selepas acara bertukar² hadiah.  Persidangan itu adalah berkenaan dengan pengholidayan di Cameron Highland untuk menentukan tarikh dan masa pengholidayan tersebut. Kedatangan ahli² adalah wajib dan dimestikan.

Harap maklum...

6 komen:

~ney emily~ berkata...

xtvt yg menggiurkan.. hehe boleh aja.. erm nak tau berapa org ahli akan turun menyertai konvensyen ini..hehe supaya x lari budjet..pastu ada sambutan utk new year ke? ada pesta makan2 tak?

mr. lan berkata...

all jaquezee'ien around the world will be there in this convention. so dont miss the excitement of this electrified event of the year...

Tanpa Nama berkata...

korang mcm mane bleh t'keluar idea utk buat sume ni....
sblum2 ni penah wat ke?....

E-JuMp berkata...

kalau tak ada hadiah buleh joint tak...lorang jer la bg adiah kat aku...kui...kui...kui...

Ijann Hj. Marzuki berkata...

Man, nak join tapi tak nak bagik hadiah? Uihhh... Boleh ajer... Boleh... BOLEH BLARGHHHHHHHHH!!! \(^o^)/

~ney emily~ berkata...

haahhhaa kena belah... belah perot muncit ke? wakakaka eh tergelakkan somi sendiri plak ampun oyang